שירותים נוספים
בנוסף מחלקת השירות מציעה לכלל לקוחותיה את השירותים הבאים:
הראל טכנולוגיות מידע מעמידה במקום הראשון את שביעות רצון הלקוח, לשם כך מחזיקה החברה מערך טכנאים, מעבדות, מוקד שירות.
בפריסה ארצית הכולל כ-40 טכנאים, בעלי הסמכות והכשרות מעודכנות באופן שוטף, בהתאם לתחום התמחות.
הראל מפעילה 5 מעבדות. כולן עומדות בתנאי תקן ISO וכוללות משטחים אנטיסטטיים וחיבור להארקה.
ערוך לקבלת ופתיחת קריאות שירות, וכולל מערכת חכמה למעקב קריאות וניתוב שיחות בהתאם לעומסים. שעות פעילות: א'-ה' – 8:00-17:00, ו' וערבי חג 8:00-13:00, או במייל HELPDESK@harel.co.il
בנוסף מחלקת השירות מציעה לכלל לקוחותיה את השירותים הבאים:
לכלל מערכות ה-IT של הלקוח (שרתים, מערכות אחסון, תחנות עבודה וכו') ואף מעבר לרמת השירות הבסיסית, כולל יכולת לעד 7 שנות שירות באתר הלקוח.
אמנת שירות זו מבטאת את מחויבותנו להעניק ללקוחותינו שירות מקצועי ויעיל.
הראל טכנולוגיות מידע מעמידה במקום הראשון את שביעות רצון הלקוח מהשירות לאורך זמן. המטרה וההתחייבות שלנו – להכשיר את נציגינו לספק פתרון מקצועי לכל פניה בנושא השירות, לתמוך טכנית בכל לקוח ובכל רמת ידע, כדי שהלקוח יוכל ליהנות משירות תיקונים מקצועי, מהיר ויעיל.
הראל מפעילה מערך טכנאי שירות בפריסה ארצית. כמו כן מפעילה הראל מעבדות לכל סוגי הציודים אותם היא מספקת.
הראל מתחייבת שלא להגביל את זמן הטיפול בתקלה, על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר שבאפשרותה לתת. אנו מתחייבים לעדכן את לקוחותינו בכל פניה למוקד השירות והתמיכה על זמן ההמתנה הצפוי. אנו
מתחייבים לבצע סקרי שביעות רצון לקוח, ללמוד אותם ולהשתפר. נשמח להעניק לכם שירות על ידי עובדינו המקצועיים.