המוקד

מוקד שירות הראל טכנולוגיות מידע בע"מ 

 

להראל מוקד שירות ותמיכה הערוך לקבל ולפתוח קריאות שירות.

המוקד מבצע מעקב יומיומי אחר סטאטוס הטיפול בתקלות ובפניות השונות. 

מוקד הראל מחויב לרמת שירות גבוהה ולזמינות מירבית.

הציוד במוקד משוכלל, כולל מעקב אחרי כל קריאה, בדיקת עומסים על כל מוקדן וניתוב בהתאם לעומס, מערכת חכמה המנתבת את הטכנאים בהתאם לאזור קריאות השרות. כמו כן יכולת של מוקד השרות "להלביש" תוך כדי תנועה קריאות לטכנאים שכבר יצאו לקריאות שרות, בהתאם לעומס ולזמני הטיפול, כל זאת ע"י מנהלת מוקד שרות הלקוחות, השולטת בכל רגע נתון בכל הנעשה.

 

לפתיחת קריאה ו/או בקשת תמיכה בימים א'-ה' בין השעות 8:00 ל 17:00 ובימי שישי וערבי חג מ-8:00-13:00 ניתן לבחור באחת משתי הדרכים:

 

בטלפון – 03-7658855

במייל – helpdesk@harel.co.il

 

לפני יצירת קשר עם המוקד יש לוודא כי יש בידכם את הנתונים הבאים:

 

שם החברה, שם איש קשר, טלפון סלולארי, כתובת מייל

דגם ומס' סידורי של המכונה

תיאור קצר של התקלה

 

במידה והתקלה נפתחה טלפונית יתקבל באופן מיידי מספר הקריאה מהמוקדן.

בפתיחת קריאה במייל יתקבל מספר קריאה לאחר 15 דקות במייל חוזר.

 

לאחר פתיחת הפניה ורישום הפרטים במוקד, הקריאה מועברת לנציג טכנאי מתאים.