הראל טכנולוגיות

הראל טכנולוגיות מידע מעמידה במקום הראשון את שביעות רצון הלקוח, לשם כך מחזיקה החברה מערך טכנאים, מעבדות, מוקד שירות.

 

 

מערך טכנאים

בפריסה ארצית הכולל כ-40 טכנאים, בעלי הסמכות והכשרות מעודכנות באופן שוטף, בהתאם לתחום התמחות.

מעבדות

הראל מפעילה 5 מעבדות. כולן עומדות בתנאי תקן ISO וכוללות משטחים אנטיסטטיים וחיבור להארקה.

מוקד שירות

ערוך לקבלת ופתיחת קריאות שירות, וכולל מערכת חכמה למעקב קריאות וניתוב שיחות בהתאם לעומסים. שעות פעילות: א'-ה' – 8:00-17:00, ו' וערבי חג 8:00-13:00, או במייל HELPDESK@harel.co.il

שירותים נוספים

בנוסף מחלקת השירות מציעה לכלל לקוחותיה את השירותים הבאים:

שירות מקצה לקצה

לכלל מערכות ה-IT של הלקוח (שרתים, מערכות אחסון, תחנות עבודה וכו') ואף מעבר לרמת השירות הבסיסית, כולל יכולת לעד 7 שנות שירות באתר הלקוח.

העברת חדרי מחשב

  • פרויקט מעבר כולל מיפוי – סימון הפריטים בחדרי המחשב. מיפוי יסודי על לרמה של סוג הציוד, יצרן, סימון ייחודי למערכות קריטיות ועוד. מיפוי יסודי מונע תקלות בהמשך הדרך.
  • אריזה ושינוע – לקבלני משנה של הראל ציוד הובלה ושינוע מיוחד. אנו לוקחים אחריות גג לעבודתם של כל קבלני המשנה.
  • ליווי לאחר המעבר – מנהל הפרויקט וצוות הראל מלווים את הלקוח בהרמת המערכת לאוויר והכנסתה לריצה שגרתית עד לרגע בו תמיכתנו אינה נחוצה יותר.

אמנת השירות

אמנת שירות זו מבטאת את מחויבותנו להעניק ללקוחותינו שירות מקצועי ויעיל.

הראל טכנולוגיות מידע מעמידה במקום הראשון את שביעות רצון הלקוח מהשירות לאורך זמן. המטרה וההתחייבות שלנו – להכשיר את נציגינו לספק פתרון מקצועי לכל פניה בנושא השירות, לתמוך טכנית בכל לקוח ובכל רמת ידע, כדי שהלקוח יוכל ליהנות משירות תיקונים מקצועי, מהיר ויעיל.

הראל מפעילה מערך טכנאי שירות בפריסה ארצית. כמו כן מפעילה הראל מעבדות לכל סוגי הציודים אותם היא מספקת.

הראל מתחייבת שלא להגביל את זמן הטיפול בתקלה, על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר שבאפשרותה לתת. אנו מתחייבים לעדכן את לקוחותינו בכל פניה למוקד השירות והתמיכה על זמן ההמתנה הצפוי. אנו

מתחייבים לבצע סקרי שביעות רצון לקוח, ללמוד אותם ולהשתפר. נשמח להעניק לכם שירות על ידי עובדינו המקצועיים.