תמיכה ושירות

הראל טכנולוגיות מידע מעמידה במקום הראשון את שביעות רצון הלקוח, ולשם כך מחזיקה החברה׃

מערך טכנאים

ברשותנו, וברשות כלל לקוחותינו, צוות של 40 טכנאים שהוכשרו בסטנדרט הגבוה ביותר בשוק.

מעבדות מאובזרות

הראל מפעילה 5 מעבדות שעומדות בתנאי תקן ISO וכוללות משטחים אנטיסטטיים וחיבור להארקה.

מוקד תמיכה

המוקד הטלפוני שלנו זמין לקבלת כל קריאה, בכל ימות השבוע (למעט שבת).
שעות פעילות׃ א׳-ה׳׃ 00׃00-17׃8, ו׳ וערבי חג׃ 00׃00-13׃8 ותמיד ניתן לפנות גם במייל helpdesk@harel.co.il

שירות מקצה לקצה

לקוחותיו יודעים, שמרגע תחילת תקופת ההתקשרות עמנו, מובטחות להם 7 שנים של שקט עם מערך התמיכה והשירות של הראל.

שינוע והעברת חדרי מחשב

ביצוע פרויקט המעבר

החל מסימון הפריטים בחדרי המחשב ועד מיפוי יסודי ומדוקדק ברמת המיקרו (סוג הציוד, יצרן, סימון ייחודי למערכות קריטיות ועוד) על מנת למקסם את הסדר ואת מלאי מערכות המחשוב.

אריזה ושינוע

שינוע הציוד מתבצע באמצעות קבלני משנה, עם ציוד מיוחד ומותאם לכל מטרה וכמובן - באחריות מלאה שלנו.

סיום תהליך המעבר

בתום המעבר, נהנה הלקוח מליווי מקצועי ועקיף של מנהל הפרויקט וצוות הטכנאים, ע״מ לוודא שכל המערכות והרכיבים הותקנו ועודכנו לשביעות רצונו.

אמנת השירות

אנחנו מחויבים להעניק ללקוחותינו שירות מקצועי ויעיל.

הראל טכנולוגיות מידע מציבה במקום הראשון את שביעות רצון הלקוח מהשירות שלה, ולא רק עד סיום הפרויקט בהצלחה - אלא לאורך זמן גם לאחר מכן. המטרה וההתחייבות שלנו היא להכשיר את נציגינו באופן המקצועי והמעמיק ביותר, כדי שיוכלו לספק פתרונות איכותיים לכל פנית לקוח ובכל רמת ידע. הביטחון של הלקוח הוא המטרה העיקרית שלנו.

אנו מפעילים מערך טכנאי מקצועי ורחב בפריסה ארצית, ומחזיקים מעבדות למגוון סוגי הציוד שאנו מספקים.

אנו מתחייבים שלא להגביל את זמן הטיפול בתקלה – כדי להעניק ללקוח את השירות הטוב ביותר, שירות שיעניק לו ביטחון בתהליך בעל משמעות רבה. בכל פניה למקוד התמיכה, אנו מתחייבים לעדכן את הלקוח הפונה על זמן ההמתנה הצפוי, וכן לבצע סקרי שביעות רצון לקוח על מנת שנוכל ללמוד, להפנים ולהשתפר. האנשים שלנו ישמחו לתת לכם תמיכה ושירות.